„Gazeta Rzgowska”, „Rzgowska Prawda”, Milena Chmielewska, Jerzy Romański, Ryszard Poradowski przepraszają Grażynę Gałkiewicz
WIADOMOŚCI

„Gazeta Rzgowska” i „Rzgowska Prawda” przepraszają Grażynę Gałkiewicz

Pod koniec grudnia „Gazeta Rzgowska” i „Rzgowska Prawda” zamieściły przeprosiny skierowane do byłej radnej Grażyny Gałkiewicz.

Treść przeprosin ze strony „Rzgowskiej Prawdy” i Mileny Chmielewskiej:

Wydawca Rzgowskiej Prawdy – Przedsiębiorstwo Wydawnicze PAVOX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pabianicach i Redaktor Naczelna Milena Chmielewska przepraszają panią Grażynę Gałkiewicz za to, że treść publikacji „Po trupach do celu” oraz bez tytułu na stronie 3 gazety w nr 5(27) z maja 2016 r. mogła naruszyć jej dobra osobiste poprzez nieuzasadnioną sugestię, że pani Grażyna Gałkiewicz dopuszcza się zachowań nieuczciwych i nieetycznych oraz nadużywa funkcji publicznej.

Treść przeprosin ze strony „Gazety Rzgowskiej”, Ryszarda Poradowskiego i Jerzego Romańskiego:

Redaktor Naczelny Ryszard Poradowski oraz wydawca Gazety Rzgowskiej Stowarzyszenie Przedsiębiorców Rzgowa przepraszają panią Grażynę Gałkiewicz za to, że treść publikacji „Stop dla prywaty”, „Co w trawie piszczy”, „Radna powinna zrezygnować” mogła naruszyć jej dobra osobiste poprzez nieuzasadnioną sugestię, że pani Grażyna Gałkiewicz dopuszcza się zachowań nieuczciwych i nieetycznych oraz nadużywa funkcji publicznej. Ryszard Poradowski i Jerzy Romański w imieniu Stowarzyszenia Przedsiębiorców Rzgowa.

Warto przypomnieć, że Ryszard Poradowski i Jerzy Romański przegrali już wcześniej łącznie 4 procesy sądowe o pisanie nieprawdy na temat rodziny Gałkiewicz. Pisaliśmy o tym TUTAJ.

Czytaj więcej:

>> Co wiemy o „Gazecie Rzgowskiej” i Ryszardzie Poradowskim? <<

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *